نصب دوربین مداربسته در صنعت نفت و گاز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نصب دوربین مداربسته در صنعت نفت و گاز
نوشته شده در دو شنبه 1 اسفند 1401
بازدید : 331
نویسنده : user

در جهانی زندگی می کنیم که نفت و گاز، حکم مرگ و زندگی هر کشوری را دارد و نفت را به نام طلای سیاه نیز می شناسند.

 کشوری مانند ایران ما که منابع نفت و گاز بیشتری داشته باشد، یک کشور غنی به شمار می رود ، با وجود چنین شرایطی، کشورهایی هستند که به فکر لطمه زدن به سکو های نفت و گاز می باشند. توطعه گران با استفاده از این روش، می توانند از پیشرفت آن کشور جلوگیری کنند. سکو های نفت و گاز یک منشأ برای تعداد زیادی از افراد می باشد. در نتیجه همین امر، باعث شده تا این سکو ها مورد حمله اهداف تروریستی قرار بگیرد.

 یکی از مشکلاتی که شرکت های پتروشیمی را تهدید می کند، حملات دزدان دریایی به سکو های نفت و گاز می باشد. در این سکو ها، تعداد ماموران و نگهبان به وفور مشاهده می شود. با این حال، تنها وسیله ای که به خوبی می تواند کمک حال شرکت نفت و گاز باشد خرید دوربین مداربسته است.

 یکی دیگر از تهدیداتی که بر روی سکو های نفت و گاز متمرکز است، فعالیت تروریسم ها می باشد. درست است که سکو های نفت و گاز هستند اما همواره افراد زیادی هستند که در آن زندگی می کنند. وجود این افراد باعث شده تا سکو ها، هدف فعالیت تروریسم ها قرار بگیرد.

 مدیران این بخش ویژه با نصب دوربین در صنعت نفت و گاز، فعالیت های مشکوک زیر نظر بگیرند. در صورت مشاهده کوچک ترین فعالیت مشکوک، فورا به مامور های امنیتی آن منطقه اطلاع دهند.

 یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده تا اقدام به نصب دوربین مداربسته در صنعت نفت و گاز کنیم، حملات احتمالی دزدان دریایی و تخریب کنندگان این مناطق است.

 نیرو های امنیتی در این مناطق بسیار زیاد هستند اما نمی توان اطمینان داد که این تعداد برای حفظ امنیت کافی است. مسلما وجود دوربین ها و کنترل کردن رفت و آمد توسط مامورین، بزرگ ترین نقش را برای جلوگیری از دزدی دارد.

 1. کاهش خطرات????

 2. کار کارگران را کنترل کنید????

 3. کنترل آمد و شد افراد????

 4. بررسی دقیق عملکرد????

5. کنترل از راه دور????

 

جهت ادامه مطالب و استعلام قیمت به وبسایت رادیس مراجعه کنید.

 




:: برچسب‌ها: نصب دوربین مداربسته ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: